Najwięcej o nas mówią opinie uczestników zajęć, które prowadzimy.

„Mateuszowi bardzo podobają się Państwa zajęcia i po powrocie ze szkoły z dumą opowiada, co robił „na eksperymentach”, a wszystkie wyprodukowane z Państwem cuda nauki pieczołowicie przechowuje.”

„W imieniu własnym i córki Martyny dziękuję za przeprowadzenie niezwykle ciekawych zajęć w zakończonym właśnie semestrze. W związku z tym, że córka nie może doczekać się już kolejnych lekcji, proszę o rezerwację dla niej miejsca w tej samej grupie co w zeszłym semestrze.”

„Super :) Kaja uwielbia te zajęcia :)

„Chciałabym zgłosić moją córkę na kolejny semestr. Jednocześnie chciałam poinformować, że Zosia była bardzo zadowolona z zajęć i powiedziała, że to jej ulubione.”

„Dziękuję za dotychczasowe zajęcia i zaciekawienie dzieci, szczególnie mojej córki Marysi. Oczywiście zgłaszam chęć kontynuacji zajęć w kolejnym semestrze. Szczerze mówiąc sama chętnie uczestniczyłabym w Państwa zajęciach – tytuły brzmią bardzo zachęcająco.”

Sprawdź także nasze referencje

———————————————–

Lubimy dzielić się naszą pasją – pasją do nauki. Wspólnie z dziećmi eksperymentujemy, wyjaśniamy skomplikowane zjawiska w przystępny sposób. Mamy wtedy pewność, że uczestnicy naszych spotkań wychodzą z nich nie tylko z uśmiechem na twarzy, ale i z duża dawką rzetelnej wiedzy w głowie.

Jesteśmy przekonani, że każde dziecko jest zdolne*. Wystarczy tylko stworzyć mu odpowiednią przestrzeń do zadawania pytań, szukania odpowiedzi, eksperymentowania i odkrywania praw rządzących światem. W Pracowni Eksperymentu tworzymy taką przestrzeń.

W naszej pracy przywiązujemy dużą wagę do sposobu komunikacji z uczestnikami zajęć. Podstawą jest dla nas szacunek i partnerstwo w relacji z drugim człowiekiem. Skupiamy się na mocnych stronach dzieci, wzmacniając w nich tym samym poczucie sprawczości i świadomość własnych kompetencji.

Jesteśmy pasjonatami neurodydaktyki**, czyli nauczania i uczenia się przyjaznego mózgowi. Neurodydaktyka daje dowody na to, że właśnie podczas działania, np. wykonywania eksperymentów uczymy się najefektywniej. Nauce sprzyja także przyjazna, wolna od stresu atmosfera, gdzie istnieje miejsce na zadawanie pytań i popełnianie błędów. A człowiek uczy się najwięcej wtedy, gdy zapomina o tym, że się uczy.

Nasi prowadzący to wiedzą i umiejętnie wprowadzają w życie.

Indywidualne podejście

Spotkania w małych, 6-12 osobowych grupach, zachęcają do aktywności i dają przestrzeń do udziału w zajęciach każdemu dziecku. Nasi prowadzący umiejętnie inspirują do zadawania pytań, szukania odpowiedzi, stawiania hipotez, wyciągania wniosków.

Bezpieczeństwo

Przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa. Jeśli istnieje taka potrzeba to podczas zajęć dzieci otrzymują od nas fartuchy oraz okulary ochronne. Do eksperymentów używamy jedynie bezpiecznych produktów, które w większości dostępne są w sklepach.

Inspirujący prowadzący

Entuzjastyczni, ciekawi świata, odpowiedzialni, to niektóre cechy naszych prowadzących. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi osobami potrafiącymi inspirować dzieci. Wszystkie zajęcia prowadzone są w oparciu o przygotowane przez nas scenariusze. Każdy scenariusz zatwierdzony został przez osobę posiadającą tytuł doktora nauk technicznych.

 

polecamy książki:

*„Wszystkie dzieci są zdolne”, Gerald Huether, Uli Hauser, Wyd. Dobra Literatura, Słupsk 2014

** „Neurodydaktyka”, Marzena Żylińska, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2013